Godmorgon..

Jag har börjat kliva upp tidigt dessa dagar..Klev upp 08:50 idag, hur bra som helst.. Har hunnit städa igenom lägenheten, dammsugit och dammtorkat..Får ju inte skura än om någon vecka pågrund av giftet för mina små husdjur som ligger intill listerna.. Men det funkar ändå, är inte alls stökigt ..

Mamma och pappa är snart här också, är massor vi ska hinna med idag men det ordnar sig alltid..

Imorgon är dagen d och jag längtar som tusan nu .. är super taggad kommer vara så sjukt kul, man får ta vara på varje liten minut för sen är det över..

Men nu ska jag däremot göra mig i ordning..
Vi seS:)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

hallå nu vill jag ha upp lite bilder från din student, vill se allt :D

2009-06-06 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0