Inaktivitet..

Jag har inte haft mycket att skriva de senaste dagarna och tycker att inlägg så som, "just kommit hem från jobbet blablabla" är så himla fantasilösa och tråkiga att läsa så nu sitter jag här igen men vad har jag att komma med idag då?

Jag är iallafall snart klar jobbad hos NCC, huset är snart färdig målat och det ska bli skönt att få lite ledigt över helgen och för övrigt ni som är i Göteborg så är jag tillbaka till helgen igen, har mycket att hinna med men förhoppningsvis har jag lite tid över till att roa mig lite innan allvaret med jobb börjar igen..

Jag är för övrigt super bra nu när jag tränar, hurtig och allt..Och vet ni vad, jag klarar banne mig att ta 50 i benböj med skivstång hur bra är inte det? Klarar mer, men vågar inte lägga på mer när jag är ensam..Klart jag kommer vara tillbaka igen för alla er som inte trodde på mig och för alla er som gjorde och gör det.. jag tror på mig själv och det är väl det som är det viktigaste? Tycker iallafall jag, att man tror på det man gör, att man brinner för det och att man tycker att tiden är värd att läggas ner på det..

Hur som helst så har jag varit hos Marit idag också suttit och kollat på Lisa williams, jag fattar inga ord för henne, helt otrolig måste försöka hitta om man kan ladda ner lite avsnitt, man blir lite tårögd när man kollar på sånt, men samtidigt ger det en sån där otroligt lättnad i kroppen, för er som inte vet vem personen är så är hon ett Medium iallafall från England (bor i USA för tillfället) när man sett hennes program, läst Sylvia Browns böcker, ja jag tvekar iallafall inte..

Nu ska jag däremot sova, är hur trött som helst, sry ett så långt inlägg men hoppas att ni finner er tid och ro till att läsa alltsammans :) Ses imorgon ..



Want my hair back..

Kommentarer
Postat av: Emma

Förlåt söta Emma, men jag har haft fullt upp så jag har inte haft tid att ringa dig. Men jag ska göra det så fort jag har tid :) Saknar dig! Planerar att komma ner snart under sommaren. :)

2009-06-29 @ 19:56:38
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0