Its me..

Im so sorry for writing this too late, but better to late than never..
What I really wanted whit this was that I noticed that it was me that needed to change, to look on things in different perspective and not only my way..
Im sorry that it took me this long to noticed that, it was not you..it was me..



Som jag skrev tidigare, det var jag som behövde ändra mig, se saker i nya och andra perspektiv inte bara mitt eget, jag behövde förändras inte du, du väntade och väntade och väntade och jag förstår det först nu, men jag är inte arg på mig själv eller så jag är bara lite ledsen på mig själv att jag lät dig vänta..
Jag levde mig in i något som inte fanns, i någon som inte fanns.. Jag, den jag trodde jag skulle vara, den jag trodde jag behövde vara och glömde bort vem jag var/är..

Hur som helst.. Im back =)

Nattinatti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0