Klar jobbat för dagen

Helt slut är jag, har hittils jobbat två dagar och det är inte för att jag är slö eller så men detta jobb passar bara inte mig helt enkelt. Ncc och Emma Hjerpe vad tycker ni? Njee, men money money det är det som driver mig just nu..

Mina kära vänner här uppe har bal ikväll, jag vill också ha bal och student igen det var så sjukt kul..jag får hänga med på studentfesten de har istället :) Ska försöka ta mig till balen men nu visar det sig att mamma jobbar kväll och pappa måste jobba över, hmm hur tar man sig upp på dundret på egen hand ? En bra fråga..
Förhoppningsvis löser det sig..

Ska iaf slänga på ett Gossip girl avsnitt är mycket spännande nu .. Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0