Urseg..

Jag är verkligen trött idag, orkade inte ens på gymmet, men körde ju rätt okej igår så det känns idag men blir backträning imorgon istället, onsdag gym, tors löp igen och gym fre och sön så jag får ihop mitt schema rätt bra ändå :)

Nu börjar det även synas lite att jag tränat som jag gjort de senaste 5 månaderna och det är super skönt, nu är det bara att fortsätta såhär ..

Skit väder är det här uppe i norrland, saknar götet..har inget att göra..jobbar 7-16 varje dag, tränar och sover hinner i princip bara det orkar inget annat, man är totalt slut om dagarna..

Så nu ska jag dricka upp mitt te sen ska jag hoppa i säng, läsa lite och sova:) Så godnatt med er alla..

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, så söt du är :D

Det verkar nog som att jag kommer göra det. Men det är så jobbigt att ha lugg under sommaren, men det är smällar man får ta. ;)

Jag ringer dig någon dag framöver efter att du har slutat för dagen, vad jag hörde sist har vi en hel del att snacka om, haha! ;D

2009-06-15 @ 22:55:29
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0