What ever you say ..

Vad du än säger så är jag verkligen jätte trött vid detta laget, känner inte alls för att jobba men som sagt så är det sista dagen innan midsommar om jag inte bestämmer mig för att jobba då också dvs man tjänar ju dubbelt så mycket så det kanske är värt det jag vet inte, får se vad jag bestämmer mig för..

Saknar Göteborg nu faktiskt, what are you guys doing down there whitout me? ;)

Själv sitter man hemma bara typ, mina dagar ser i princip ut såhär - Kliver upp 06:20 åker till jobbet 06:50 jobbar framåt 16:00 tiden, blir hemåt då sen sover man en stund, gör middag, tränar ca 8-10 eller 7-9, kommer hem och slänger sig på sängen av trötthet.. Vilket roligt sommarlov ellerhur, man borde göra om detta oftare=P
Jag saknar verkligen skolan när man upptäcker att den är slut nu ..

Nu ska jag fixa klart mig, sen drar jag, ses senare =)


Kommentarer
Postat av: Lelle

Ungefär samma som dig.. Idag åker jag till landet, men måndag börjar allt igen. Uppgång kl 05:30, jobb från 0630 till 15:15. Hem, sova middag, äta, träna, äta igen sova..:D

När kommer du till götet då? saknar dig massor!

2009-06-18 @ 15:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0