Another day..

Det har gått igenom massor i mitt huvud idag, mycket bra och mycket dåligt..Dessa dagar som gått har jag haft många blandade känslor om många olika saker, det är mycket som gett mig klarhet medan annat har gjort mig mycket mer förvirrad än någonsin..

Jag har verkligen fått mig en tankeställare som jag verkligen inte kommer underfund med.. Vart du står egentligen, vilka vi var och vilka vi blivit för varandra.. Om det någonsin kommer att kunna bli som tidigare eller om det kommer att vara så som det är just nu, jag vet heller inte vad jag vill angående den saken och det gör det verkligen inte lättare..

You dont know what you got, until you missing it alot..


Det är nog dags att ta tag i det inuti mig, ta tag i sådant jag aldrig tidigare vågat röra vid, sådant jag bara skyfflat bort, sådant man hoppats skulle försvinna tids nog av sig själv fast det i själva verkat grott inuti mig och gett mig en full hink med sådant jag inte vet hur jag ska hantera..

Nu ska jag sova, jag blev nog inte klokare av detta.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0