Digging in the dirt..

Nu sitter jag här igen, ska alldeles snart gå och sova, är verkligen urtrött.. Blir besök på sjukhuset imorgon i Kungälv efter det hade jag faktiskt tänkt att ta det lugnt, sedan på eftermiddagen tänker jag faktiskt ta mig till gymmet ute i Kungälv igen, har ingen träning men tänker träna ändå har jag bestämt för jag har nämligen tänkt att komma tillbaka till handbollen någongång och tänker se till så att det går himla snabbt också, för det kryper bara i mina ben, som jag skrev tidigare handbollen besöker mig även i mina drömmar nu för tiden..




Ni inte som följt min handbollsresa nere i göteborg, här har ni några goa bilder.. Och förhoppningsvis kommer det att fyllas på.. Detta är bilder före min skada, under min skada och förhoppningsvis kommer det bilder efter min skada.. Jag längtar som en toooook ...

Sitter just nu och lyssnar på Erik hassle - Dont bring flowers after im dead och den låten har verkligen en poäng..Sedär vad man kan hitta på ..

Nu tänker jag däremot sova så jag är utvilad imorgon ,godnatt mina vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0