Dont bring flowers after im dead

Är det någon mer än jag som är såld på denna låt?



Anyway, idag har verkligen varit en trött dag, jag har varit ute och haft friluftsdag för Ettor och Tvåor och tro mig mina tår mådde inte bra efter denna dag ute några timmar i kylan, dock måste jag passa på att tacka kära Herr/Fru Sol för annars skulle jag ligga fastfrusen i marken vid detta tillfälle..Hur som helst så kom jag hem i säkerhet och detta gjorde mig då väldigt trött så tro mig eller ej så ska jag faktiskt gå och sova alldeles snart..

Kom nyligen hem från mitt gympass, vi hade ingen träning idag bara lagmöte om nästa säsong men jag valde faktiskt att ta mig ett skönt gympass efter mötet och jag ångrar inte en minut, hade faktiskt tänkt att ta mig tillbaka här, så just därför är nog detta väldigt bra för mig och min kropp..

Imorgon är mina planer att ta mig till skolan för att träna på vårt framförande av naturkunskapen, sedan hade jag väl tänkt ta mig en våffla eftersom det är våffeldagen och sen förhoppningsvis ett till mycket skönt gympass =) Jag och gymmet kommer vara bästa vänner detta året och förhoppningsvis några år framåt..

Nu ska jag sova, ska inte göra detta inlägg på tok för lång för er att läsa, ingen orkar läsa långa inlägg..Godnatt min vänner, vi ses väl imorgon hoppas jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0