du kan inte besegra det..

Livet, vad ska man säga? Det är verkligen fyllt av överraskningar kan man gott säga, på både gott och ont..
Jag är så fri, fri från att känna mig "attached to something" .. Det fanns ingenting där som jag trodde att det fanns och nu är jag fri.. Det är en känsla som inte går att beskriva, det är bara en känsla som liksom finns där och förhoppningsvis stannar den ett tag till .. Tills jag är redo att ta mig ett steg vidare i livet..

Jag är verkligen på G nu med träningen, har redan super träningsvärk i min rumpa och mina stackars lår och gissa och jag älskar det, nu kryper det verkligen i mina ben, jag vill så gärna ut och springa.. men snart så :)

Förresten så GLÖM INTE att kolla på Svt 1 på Torsdag 22:00, Julia och jag är med i Debatt ..

Nu ska jag gå och sova, godnatt med er..

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi kommer att vara så snygga, va ;)

2009-03-18 @ 13:43:14
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ställ nu frågor emma..så jag får se dig..kram mamma...ps..hela släkten och alla vänner tittar i morgon på dig.

2009-03-18 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0