En fredagskväll på Valand och en lördags"morgon" i soffan..

Nu sitter jag och Emma här återigen efter en riktigt trevlig och skön utefredagskväll på Valand.. Stackars vakter säger jag bara;) Hur som helst var det en trevlig schlagerkväll på Valand.. Nu däremot har jag och Emma kommit underfund med att det inte blir någon utgång på ett tag nu, nu är vi less.. nu blir det hemmasittar kväll med något gott och bara ta det lugnt.
Så blir det nog..

Om två veckor flyttar jag in i lägenheten, gissa om jag längtar som en jäkla toook..Kommer bli sjukt kul att inreda min lägenhet, verkligen=) Ska nämligen kolla lite på soffa och så om jag ser något bra erbjudande idag.. Vi ses vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0