First time in my life its okay ..



Första gången i mitt liv då det är liksom okej då pajjar jag allt ändå..
Jag vet hur jag funkar, känner mig själv så sjukt bra så ibland vill man bara gömma sig för att bara låta det vara inte göra det jag alltid annars gör.. samma gamla misstag..

Jag växer men är otroligt rädd för att falla tillbaka, falla tillbaka till något jag inte vill vara..

This moment is just perfect, please dont take it away..Dont let it pass me by this time..


För perfekt för att vara sann ? För första gången är någon det och jag kan inte hjälpa att bli så otroligt rädd..

Nu ska jag sova, finns inte så mycket mer, har inte så mycket mer jag vill dela med mig av, vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0