Fredag morgon..

Ja nu var än en fredag avklarade, ikväll blir det sjukt kul tror jag, hoppas på det iallafall.. det blir ju som sagt vad man gör det till.. Emma kommer över, vi ska käka massa god mat, ha trevligt, snacka massa crap like usual .. och såklart ta oss ut någonstans, jag får se vart det blir och hur kvällen slutar men förhoppningsvis bra iallafall ..

Nu hade jag tänkt ta och vila en stund, fixa lite dricka senare, gå ner till bolagret och kolla lite saker till min nya lägenhet och sen ut .. Hoppas ni får en kul kväll..




Ciao mina vänner, hoppas ni får en trevlig kväll för det kommer vi ha, Emma X2 alltid:)

Kommentarer
Postat av: emma

Woho! Jag taggar ;)

2009-03-06 @ 14:55:49
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0