Glatt väder och en trött Emma..

Det har varit helt fantastiskt väder idag, imorse hann jag med att vara hos Sjukgymnasten, körde igenom mina ben igen träffade även helt otippat Timmie inne på pressbyrån vid centralen då jag var på väg hem, när vi träffas ja då är det alltid bra väder, så vi får väl umgås oftare :)
Åkte hem somnade i typ 3½ timme, inte bra gjort av mig eftersom jag kommer vara otroligt pigg nu ikväll och inte kunna somna, vi får väl se hur det blir med det..
Har hunnit förbi träningen i Kungälv, kört gym och cyklade mig helt slut, träffade även på Timmie än engång på spårvagnen innan träningen, jag tror han spionerar på mig eller nåt:P

Nu sitter jag här och har just skrivit massor på vårat naturarbete, nu återstår det bara att se vad de andra har kommit fram till :)

Nu ska jag kila, ciao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0