God no..

Jag har kommit en liten bit på vägen men det är långt till mitt slutliga mål i matten känns det som, behöver massa hjälp imorgon med tal jag inte förstår och som jag bara gör fel på om och om igen så jag har gett upp och satte mig här för 10 min sen och ska nämligen gå och sova så jag orkar upp imorgon.. Är inte alls trött eftersom jag sovit under dagen men men så är livet, måste iaf få lite sömn i mig... Och jag önskar att det ska sluta regna imorgon..

Jag har inne i en period där jag hela tiden pratar engelska, jag vet inte varför.. jag har en tendens till att skriva och prata engelska då och då, jag vet inte vad som hänt men vi får väl se, är väl bra träning också antar jag..
Är inte särskilt kul att prata med en amerikan eller så om man är dökass att uttrycka sig muntligt och det är något jag behöver träna på, då kanske ni frågar mig varför valde jag inte engelska c då? För att jag tyckte matten var viktigare för tillfället..

Sådär, nu fick ni mitt intressantaste inlägg ever..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gjort slingor i håret gummsan? vad fint det blev..Kramiz mammsi

2009-03-04 @ 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0