Hedda och jag..

Sitter hemma hos Emelie just nu, äter min mörkachoklad med hallon i:) gott om inte annat, vi hade tänkt göra pannkakor när nu det blir av, det får vi väl se =) .. Har varit och tränat just, körde ett gympass på framsida överkropp och cyklade intervall så nu är jag totalt slut i kroppen, blir en riktig vilohelg för att förbereda mig för ytterligare en vecka fylld med träning och resten av året kommer nog se ut så, så man är säker på att knät håller sig..

Vi får se vad kvällen bjuder på, nu ska jag däremot ge er lite bilder som jag upptäckte emelie hade :)

 Från Blvd


Vi ses :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, sicka snyggingar :D

2009-03-21 @ 08:27:57
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0