Heeelt slut..

Jag är verkligen heeelt slut nu, för det första gick jag och la mig jätte sent igår, inte bra. Sedan har jag stått från typ 12 - 18 idag och byggt våran monter och det var påfrestande och sen har jag närmare bestämt åkt och hämtat mina skor från backa som kom idag från Ellos, helt underbara gladitator sandaler och sen har jag Madde och hennes bror åkt ut och köpt min älskade tv-bänk ute i skogen ..

Check them out;)


Den är sjukt snygg och jag är sjukt trött just nu.. håller på med mat för tillfället.. Blir att gå och äta lite nu så jag inte hungrar ihjäl mig..

Hur har eran Torsdag sett ut?

Kom imorgon till Svenska Mässan för att kolla in vår snygga monter och våra produkter, tro mig det är värt det :)

Nu ska jag kila. ciao

Kommentarer
Postat av: Lelle

mmh mmmh mmmmmh för de skorna!

2009-03-12 @ 22:35:04
URL: http://linneatydenbusck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0