Hejdär alla glada:)

Vilket underbart väder det är idag, molnfritt och soligt och för engångsskull så värmer solen riktigt bra, super skönt ju =)
Mina vänner uppe i norr, jag har nämligen bokat hemresa nu, så planera in det vett ja.. Kommer hem den 5 April och stannar till den 12 April :) Trevligt värre..

Ska snart på någon föreläsning om universitet, vi får väl se.. Har nyligen gjort klart utvärdering från den Regionala mässan.. Nice, ska försöka kolla på vår reklamkampanj så jag hänger med lite grann till provet också..Nu har jag verkligen fullt upp med skola och allt, sjukt mycket...

Nu ska jag kila, vi får höras senare.. glöm inte att kolla ikväll 22:00 Svt 1 Debatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0