If no one will listen..

Maybe no one told you there is strength in your tears
And so you fight to keep from pouring out
But what if you unlock the gate that keeps your secret soul
Do you think there's enough, you might drown?

If no one will listen
If you decide to speak
If no one is left standing after the bombs explode
If no one wants to look at you
For what you really are
I will be here still


Idag har jag hunnit umgås med Timmie, vi har varit och fikat på Condeco, tagit en promenad och suttit och snackat
massor i en mysig liten park i bakom hagakyrkan, härligt väder har det varit, solen värmde verkligen och att jag hade
ett trevligt sällskap kan ju ingen förneka..
Timmie, vilken människa, jag är så glad att jag känner dig och vi måste verkligen skärpa oss med att höra av oss till
varandra, umgås mer för du gör en verkligen glad=)

Nu däremot ska jag göra lite roliga saker, vi ses ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0