Jump up with me..

En lugn söndags kväll, trodde jag ja.. haha, RIK:arna vann ju sm- guld och såklart blev det park lane en söndagkväll, med många goda vänner, folk från önnered, sävehof, heid och RIK såklart.. Det var trevligt att träffa folk man kanske inte annars träffar särskilt ofta, lite för sen kväll för mig faktiskt, och en sömnig jag vaknade en måndags morgon klockan 1, det är helt sjukt vad jag har börjat sova, nu tänker jag skärpa mig faktiskt..detta funkar inte..

Resten av veckan blir sjuk träning för min del, dags att komma igång och bara komma tillbaka.. Man faller lätt åt sidan men inte nu nej .. Skärpning Emma..

Idag, ja vad händer dag, det är en mystisk fråga det, lets see;)

Nu ska jag plugga. ses..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0