Kära mammsen..

Haha min kära mamma som jag älskar utöver allt annat tjatar tydligen på mig om att gå och vara med i Idol, tror hon verkligen på fullaste allvar att jag skulle ställa mig där och göra bort mig inför hela svenska folket, en dålig start på min karriär skulle jag nog säga istället.. Jag är inte kapabel till att göra sånt.. Tyvärr mammsen, att bara stå i Kyrkan tog livet av mig under de minutrarna över 100 pers kollade på en.. Jag sa då att det var sista gången jag stället mig och sjunger för en publik och jag tror nog jag håller mitt löfte..=P Mina nerver hoppade ju nästa ur kroppen..

Hur som helst så har jag massa planerat idag, ska hinna med ungdomsmott idag och så ska jag ut till Bäckebol och köpa soffa, soffbord, förhoppningsvis en göö snygg byrå och kanske lite annat smått och gott om jag hittar rätt :) Perfekt tycker jag det låter som..

Ikväll blir det ut till Kungälv för ett gott gympass sen så blir det hemma kväll med film och te, låter perfekt :) Jag satsar ju här då kan man inte vara ute och festa inte.. Nejnej..

Nu ska jag kila och käka en gooood frukost :) Vi ses ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0