Lugn och trevlig kväll

Jaa det blev att sätta sig ute på Vasaplatsen, beställde in lite mat, två glas drinkar sen blev det hemåtfärd redan vid halv 1, en skön och trevlig kväll Emma fattades dock..
MEn det får vi ta igen, sen har vi ju umgåtts rätt mycket så snart svimmar hon ju av mitt sällskap, blir sällskapstrött typ;)

Hur som helst har denna helgen faktiskt varit bra om man bortser från att jag mådde sjukt dåligt imorse men det blev bättre framåt dagen :)

Imorgon har jag på schemat att träffa min syster och göra lite matte, umgås med Emmsan tror jag och se kanske Timmie gör oss sällskap, får hoppas, sen är det en match jag ska kolla också .. Jag har verkligen blivit duktig på att umgås med folk nu och göra saker.. Det är bara bra..

Nu däremot ska jag gå och sova, så jag är pigg och kry imorgon.. godnatt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0