Matte och massa plugg

Jag sitter här med min matte bok och har just nu bara lust att riva sönder den, för ingenting funkar, jag kommer aldrig klara matteprovet imorgon, känns som om jag har fått för lite föreläsningar och för lite lektioner till att sitta med matten eftersom massa annat ska göra, och man blir så himla slapp.. Matte är verkligen ett sånt ämne man behöver plugga "all the time" med för att fatta, för man glömmer bort så himla lätt..

Hur som helst så måste jag ta och handla lite mat snart, blir nog pannkakor idag är super sugen på det, jag har sovit hur mycket som helst idag var verkligen dötrött..

Nu ska ja fortsätta med matten, vi ses:)

Kommentarer
Postat av: LAJNEN

sluta upp med o ha ångest för matten!!

JAG om någon borde väl ha det! haha

2009-03-03 @ 22:03:01
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0