Moving time..

Idag är det moving time, min flytt börjar.. Äntligen ska jag nog säga, har gått och väntat på detta en hel månad och nu äntligen.. Det blir jag och Emma sen får vi se vem som hänger med oss och hjälper till.. Det blir iaf en fin tripp det.. Köra hit och köra dit.. Fixa ditt och datt.. Men i slutändan kommer det bli perfekt..Har redan en bild framför mig hur jag vill ha det..

Väntar just nu bara på att Emelie ska ta och lägga på så jag kan få tag på henne, hon är verkligen sån om det är upptaget kan man förvänta sig att det kommer att vara upptaget en hel timma framöver, så då är det ingen ide att försöka få tag på henne inte..

Nu ska jag göra mig i ordning.. Ses mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0