Om inte lögnen vill så vill sanningen..

Vart tog "vi" vägen, det liksom bara föll platt, förbi någonstans rann vi iväg.. Jag känner igen det, du var nog precis som alla andra någon som var där ett tag för mig bara för ett syfte och när det inte fanns längre så försvann vi..
Jag vet heller inte om vi kommer bli "vi" igen.. jag tror faktiskt inte det, det kommer aldrig bli som då nu, vi försvann, hängde själv inte med och nu sitter man här och ser allt i ett helt annat perspektiv..

My heart hurts, it all hurts..I miss you..



Nu ska jag sova, än engång säger jag det men nu ska jag verkligen det, kommer aldrig att orka upp annars..Godnatt mina vänner..




Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman..du som älskar att sjunga..idol finns i göteb nu på lördag..varf inte vara med?testa..vem vet?kram mamma

2009-03-26 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0