Or you dont..

Vad ska man säga? Egentligen borde jag skatta mig rätt lycklig ibland då och då, men samtidigt så varför känner jag inte så för då? Sen mitt liv förändrades så drastiskt så har allt liksom bara skjutit i höjden, jag själv är mycket gladare, jag gör mer saker för mig själv.. allt går som på räls egentligen men varför är det som ett ett kugghjul fastnat hela tiden för då?
Men det löser väl sig på något sätt.. jag tror iallafall precis som många andra har sagt att detta var verkligen bra för mig, jag behövde verkligen detta..
Få komma ut lite, vara mig själv, slippa tänka på någon annan och bara vara för en stund.. Inte vara fast vid någonting..

Vi får se vart allting för mig, förhoppningsvis till något bra.. Ska snart käka lite. Hoppas ni har haft en bra månad..

Sjukt vad jag saknar handbollen, att ha något att gå till och bara lägga sin tid på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0