Remember the walls?

När man utsätts för något man aldrig vågat tänka tanken om ,så bygger man upp väggar.. Väggar för att skydda sig själv mot? Ja just det mot ingenting, man vågar inte utsätta sig igen för att bli sårad, men om man inte vågar bli sårad hur då ska man kunna ge allt av det man har att ge? Att våga bli sårad, är att våga leva..

Ibland undrar jag om man ofta inte vågar leva..Våga vara och våga ge av sig själv..Jag har aldrig riktigt vågat leva innan jag träffade Ted, jag var alltid den som tänkte för mycket, typ "tänk om" osv.. Men när jag träffade honom så var det aldrig något jag tvekade över, det var liksom bara där .. Det finns ju tyvärr inte kvar längre emellan oss, det där som gjorde att jag vågade leva..Vågade bli sårad.. Men efter detta så vågar jag, Jag vågar göra sådant jag aldrig annars skulle göra, jag är mig själv..
Men fortfarande så vågar jag inte bli sårad... Igen, men det kommer tro mig..

Nu ska jag sova och ta en funderare.. inget ovanligt alls.. Godnatt mina vänner, hoppas ni kommer tillbaka imorgon, för det gör garanterat jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0