Save you?

Idag är en dag jag tror alla hade velat kasta i soptunnan, försvinna, lägga sig under täcket och gömma sig för verkligheten.. 1 year have gone by, and I still miss you like no words can describe..



Jag upptäcker mig själv med att gå och små snyfta för mig själv på morgonen, jag är inte en sån person som gråter så lätt men idag vill jag verkligen bara lägga mig ner och bara gråta..


Det är en berättelse utan slut, en berättelse som kommer fortsätta i mitt hjärta, om och om igen..Den kommer att finnas med mig resten av livet, du var den som fick mig att orka, du var den som alltid fick mig på bra humör igen, i ditt sällskap så fanns det verkligen inga sura miner, du gjorde saker precis som du ville, du levde livet till max .. Men en dag så var ditt hjärta på någon helt annat plats och du såg ingen annan utväg, du valde att lämna mig/oss här.. Ibland undrar jag då och då om du är med mig, hjälper mig som alltid, för det går inte en dag utan att du är i mina tankar..
Heller inte Hanna, ni båda är så otroligt saknade.. Jag önskar jag var någon annanstans, att allt detta bara var en lång dålig mardröm, det har jag önskat sen två år tillbaka då allt, mitt liv rasade samman.. Jag försöker bygga upp det, men ingenting blir detsamma utan er två..


Kommentarer
Postat av: Monica Stillström

Hej Emma!

Har tänkt mycket på dig, men inte kommit mig för att ringa. Vad fint du skriver på din blogg. Jag skriver också mycket, men inte på ngn blogg. Nu har det gått ett år, och det känns m årstiden som om varje dag repeteras igen..... Ska åka till graven och sätta en blomma nu. Tar med en tanke från dig. Det var otroligt mycket blommor o ljus på Erocks årsdag, han finns i mångas hjärtan, det vet vi.

Jag tänkte höra om vi kan ses ngt i Göteborg i nästa vecka, jag ska ner m jobbet o finns där mån o tis kväll. Du kan väl maila mig om det skulle passa dig, annars försöker jag ringa om några dagar. Det skulle kännas så bra att träffas, vi saknar Erocks kompisar också, det är väldigt tyst o tom i huset...... ha en skön påsk-helg o hälsa dina föräldrar. Kram Monica

2009-04-07 @ 12:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0