take me to you



Mina vänner, galet vad jag shoppat idag.. Blev faktiskt ett strykjärn, strykbräda, kaffekokare, soffbord, barstolar, byrå, lampa, spegel, sängkläder =) Varit dö jobbigt men kul, snart är jag ju inne i min lägenhet och tro mig det ser jag framemot.. kommer bli helt underbart ..

Går kvällen blev faktiskt lyckad, fick mycket skratt med Paues och Lelle, två otroligt trevliga tjejer.. Detta gör jag gärna om annangång, kommer bli riktigt kul på min inflyttningsfest tror jag faktiskt, perfekt om inte annat, när man kommer ha så mycket folk runt omkring en som man tycker så mycket om så kan det inte gå galet ..
Det är ju faktiskt de i omgivningen som gör ens dagar..Utan dom skulle man nog inte klara sig särskilt bra..Ni alla är värda guld..Ibland är det bra att göra det klart för er hur mycket jag uppskattar er alla..

Nu ska jag hoppa i duschen.. Vi ses, ha en bra fredagskväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0