Vara mig själv ?

Man känner sig så himla ensam ibland, ensam just för att man alltid tas för ens utsida och klart så går man ju på utsidan först men sen är frågan spelar min insida någon roll vissa gånger? Det är ju den jag vill bli omtyckt för, det är den jag vill dela med folk..Man känner väl sig ensam ibland från att gått från ett förhållande på 2,5 år och sen ensam, bara sig själv att tänka på, ingen som ringer och frågar hur träningen gick eller vad jag gjort under dagen..Samtidigt som mitt förra förhållande är en del av mitt förflutna nu så kan jag inte sluta tänka tanken om hur min framtid kommer att se ut..

You dont know what you got until you missing it alot.


Dont bring flowers after im dead ..
Do it when im alive..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0