än engång..

Gud vad detta börjar bli tröttsamt, vet att det inte är några roliga inlägg men nu behöver jag skriva av mig igen..
Hur fan kan man stå där och prata så om andra människor man inte känner och ändå ha ett gott samvete efteråt?
Jag förstår inte och jag vet då helt klart att jag inte vill vara i närheten eller ha något att göra med sådana människor..

Bortsett från det har jag och Nicole hunnit vara förbi Emelie och spela lite spel med henne och några till trevliga människor, ångrar att vi inte stannade längre jag och nicole råkade dra oss till några nötter istället som helt enkelt gjorde kvällen sur för oss ..

Men imorgon blir det bättre ..I promise..
Nu ska jag sova, behöver sova ut lite känner jag så jag orkar plugga imorgon ..kul va?
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0