If not..

Jaa nu sitter jag här igen, är verkligen dö trött.. Men var tvungen att kolla senaste avsnittet av The Hills.. Jag har blivit lite smått beroende tror jag, men det är verkligen sjukt bra och detta avsnittet var hur bra som helst.. i det avsnittet kan man snacka äkta vänskap om Lauren..

Hur som helst har jag varit och kollat Gymnasie-Sm och jag är inte med:( buuuuhhuu.. blir sjukt sugen, men jag for senare till träningen med laget och körde lite där istället..sköt lite osv, var kul att få göra lite grann iaf..

Får se hur jag gör imorgon..jag är inte så kry just nu, men tänker iaf sätta mig ner och plugga HELA långa dagen..tänker nämligen göra klart mitt naturarbete så jag har det ur luften..

Ses mina kära vänner :) Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska komma så du är där tills den 20-24 eller 20-22 för rasmus har sin studentskiva då :):)

du kan ta ledigt två dagar :D

2009-05-06 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0