Its all your fault..



Pink - Its all your fault

Denna låten påminner mig om så mycket, men väcker även mycket känslor jag har inom mig..Ni vet sådana känslor som man själv inte kan sätta ord på riktigt..



Träningen gick bra är trötter nu efter ett pass på morgonen och ett handboll och fyspass på kvällen..Behöver nog min lilla sömn skulle jag tro..Blir kanske ut att springa lite imorgon skulle jag tro sen blir det gym på kvällen och handboll igen, hoppas bara på skönt springväder imorgon och inte hetta som steker sönder en under passet..

Träffade även Julia och gav hennes födelsedagspresent 6 månader försent typ, men bättre sent än aldrig som man brukar säga..

Måste även hitta min studentklänning, hoppas på att Beye ska till Sthlm så jag också kan åka dit, skulle vara kul och sen dessutom skulle jag få mina studentklänning på köpet skulle ju inte vara fel ellerhur :P

Nu ska jag sova,hoppas ni har haft en bra kväll.. Ciao på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0