Jag jobbar på detta ..

Ja jag jobbar verkligen på min bränna känner jag :P men det är ju snart bara en vecka till balen så det börjar kännas lite bråttom tycker jag om man vill hinna få en jämn fin färg så man inte ser så blek ut på balen..Sen får man ju ta vara på den solen som vill titta fram helt enkelt .. Idag har jag definitivt fått färg, till och med ränder av bikinin, helt fantastiskt.. inte ränderna då men att jag fått färg..

Min syster kommer idag, får se vad som händer och hur hon har planerat dagen.. Men det blir säkert trevligt vad som än händer..

Ska snart ut och springa min runda, sen blir det att fixa sig.. käka lite möta syster i stan så det börjar bli lite brådis nu känner jag.. Ha det gott tills vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0