My favourites..

Ja jag tänkte faktiskt dela med mig en kväll som denna med mina eurovision favoriter..
Ni som missat båda semifinalerna, lyssna på dessa sköna..Hur bra som helst =)

Tyskland - Miss kiss kiss bang


Yohanna - Is it true



Niels Brinck - Believe again



Sinead Mulvey & Black Daisy - Et Cetera



Det är mina topp favoriter, gillar såklart lite fler men dessa är vad jag bjuder på ikväll.. lyssna och njut vettja..

Bortsett från detta har jag hunnit vara på skolan och gjort klart i princip allt nu inför studenten, hur skönt som helst.. Sen har jag hunnit med ett Core/konditions pass på Sportrehab, blev faktiskt riktigt trött, helst i min bål ..
Nu sitter jag här, har alldeles just kollat eurovision, ska lägga mig nu och läsa min bok sen sova så jag orkar upp till gymmet imorgon..Blir nog tungt med tanke på att jag har SJUK träningsvärk sen jag gjorde excentrisk träning igår på Sportrehab..Önska mig lycka till =)

Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: Lelle

Du har riktigt bra smak..:) Älskade både Irland och Danmark igår!

2009-05-15 @ 16:11:10
URL: http://linneatydenbusck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0