My time..

Its my time right now..

Igårkväll var trevligt men verkligen ett slöseri med mina kära pengar som jag måste spara tills sthlm..måste kolla hur mycket jag har kvar så det fortfarande finns kvar till min lilla tripp jag pratat om med Linn..

Bal imorgon, kommer nog bli kul och jag äter ju som sagt pencillin så som sagt blir det nog att ta det lugnt med alkoholen är ju inte särskilt bra att dricka när man äter sådant har hört så det är bara att chilla påt.. Men det blir nog kul ändå tror jag :) Allt är verkligen klart nu, känns perfekt =)

Så idag, vad händer idag´? Kan man ju fråga sig..vänta på morgondagen eller nåt tror jag ..

Nu ska jag äta frulle här hemma hos emelie..ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0