nobody..

yesyesyes, jag har bara tre hyfsat lätta frågor att besvara på naturen nu, har gjort bort ungefär tre och det känns jätte lättande, nu väntar jag bara på att första försäsongsträningen ska börja sen ikväll blir det att skriva klart min motivation och då är jag äntligen klart med esteten och det kommer vara sjukt skönt :)
Vad har jag kvar då? Låt se, på torsdag är sista uppgiften i naturen inlämnad ja då har vi bara avskrivning av vårat UF-företag kvar då, kommer bli så SJUKT skönt, måste se till att få våran årsredovisning klar denna veckan annars kommer vi få jätte stressigt eftersom allt ska vara inne nästa vecka senast så vi ska hinna med nåt jäkla möte osv.. Usch när jag tänker på det är det väldigt stressigt men snart, snart så är jag klar :D

Vad ska ni hitta på i detta fina väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0