rumors..

Are they only rumors? Are they only lies?

Kom hem från träningen för ett tag sedan, blev gym imorse dubbla pass sen nu på kvällen blev det en 3 km.. Det är iaf en början..Så nu sitter jag här hemma väntar på Project runway ska börja, sen blir det att skriva analysen och sen sova:) Blir upp tidigt imorgon till Sportrehab, ska vara där 8 på morgonen som vanligt och köra skiten ur mig själv och mina kära ben, för imorgon mina vänner är den dagen då jag kör tyngst träning och jag ser faktiskt framemot det :)

Så vad har jag för planer imorgon? Träna, städa hemma, handla, lämna tillbaka lite naturböcker osv.. sen träning igen på kvällen.. nu längtar jag som en tok att få vara med på försäsongen:)

Nu kilar ja..ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0