Save it for yourself..

Nu just, Idag, Imorgon och tills jag vet när jag är redo igen så håller jag mig undan från allt om har med det att göra..Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte om jag vill träffa någon ny, jag håller på att lägga bakom mig ett gammalt förhållande som jag varit väldigt lycklig i..Det är jobbigt, ledsamt och men framför allt med ett krossat hjärta så tar det tid..Jag går vidare med mig själv, "ett nytt liv", ett helt nytt kapitel, jag vet inte om jag är redo att börja om än, jag försöker leva i nuet..Men det är svårt när man saknar ett förlutet..

Men jag är lycklig, lycklig för att fått ha denna erfarenhet med en människa som han..Att det slutade som det gjorde var väl som det var men jag är iallafall glad att fått dela mitt liv med någon som han.. Du kommer ju alltid att finnas med mig på ett eller annat sätt eftersom du satt spår.. Men det är väl dags för oss alla att gå vidare någongång..
I och med att jag skriver detta idag så betyder det att jag är ett steg närmare på vägen ..

Man önskar väl ibland att man inte behövde göra detta helt ensam, men det är min del i livet..Växa som person och det har jag verkligen gjort känner ja.. men jag har nog rätt lång väg kvar också ..



Bortsett från detta är jag i princip klar med naturen, ska bara skriva om betygskriterier osv så jag är DONE..så himla skönt, har suttit idag i lite mer än två timmar och skrivit de tre sista frågorna.. jag är verkligen supernöjd..Nu är det bara kvar att lämna in esteten och sen årsredovisningen ..Sen har jag min studenthatt i handen och ett lättnad över mig :) Nej nu glömde jag, jag ska faktiskt försöka ta mig till ett VG på matte C, önska mig lycka till :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0