The hills..

The hills var bra idag, men nästa avsnitt ser jag mycket mera framemot, kommer bli sjukt bra tror jag ..Så nästa Tisdag, är du här snart?

Har hunnit med mycket idag faktiskt, lämnat tillbaka naturböcker till biblioteket, lämnat in vår årsredovisning till UF-kontoret, Lämnat in en film, handlat, framkallat massa bilder, tränat..
Hurtigt, så imorgon är planerna på att städa lägenheten, jag känner att jag har mycket energi nu och jag mår mycket bättre av att jag vet att jag gör lite nytta ..

Tänkte dela med mig av bilder från avslutningen med dam och herrlaget, har inte hunnit med det än men här kommer dom iaf :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha..är du inte van att gå i platta skor..det va en fin bild..snart kommer vi ner till dig..det skall bli så kul att se hur du bor../kraaam mammsi

2009-05-20 @ 12:47:16
Postat av: Mikaela

haha emma då! åkte du hem i tofflorna? xP

2009-05-21 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0