Valborg och massor av annat..

Igår kväll blev som den blev, både dålig och bra..Det finns båda dera..Hur som helst gick vi till det nya stället Parken, var ett helt okej ställe när det väl kom folk dit ..Och vet ni Erik Hassle är där på lördag, man kanske bara måste gå för att få lyssna på honom? Jag hade då väldigt gärna velat det.. han är så sjukt bra :)

Vad gjorde ni på Valborg då? Hemma kväll? Party eller vad hände ?

Så vad har ni för planer för 1 maj då? Jag hade iaf tänkt lägga mig ute snart och sola, få ytterligare lite färg :) Jag är verkligen överlycklig över detta underbara väder.. Sen kommer syster hit ner också så det blir trevligt ..jag som hade tänkt dra mig till Linköping till erik och de men det får bli en annan gång :)

Hoppas ni har en bra dag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0