Want to let go..

Ja nu är jag hemma igen, är rätt sugen på blvd ikväll vet inte vad som händer där men tydligen någon dude som skicka sms om det till mig tidigare .. Men ingen vill med mig och kolla in stället så nu blir softar kväll istället..

Har varit på backa läkarhus, fick sitta där i 5 timmar, seriöst det är fan skandal gå aldrig dit.. tänker inte jag göra något mer.. fick iaf meds till min hals och min mage.. pencillin och någon andra tabletter till min kära mage..Blir nog bra tror jag, knapra lite piller är nog inte helt fel, blir ju iaf frisk ;)

Vad har ni planerat för fredag då ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!hoppas du snart blir frisk igen..du har otur när du blir sjuk..att vänta 5 tim på en vårdcentral är ju skandal.men vad göra när man blir sjuk..varma kramar mammsi

2009-05-09 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0