You better..

Ikväll har jag varit världens slöaste, fast inte så konstigt jag har varit i fullgång hela dagen idag..Gick till skolan imorgon var där vid kvart i 9 kanske och sen efter det så har jag suttit och pluggat ända fram till 2 halv 3:) Duktigt av mig så nu är det bara UF att fokusera på och se till att få det gjort också..Har även sprungit på stan idag, helt ensam tro det eller ej..Ingen ville va med mig:P haha nej men alla pluggar och är ute i sista minuten med natur uppgiften och jag som är så duktig blev klar med den igår :) Wiihoo
Dock är det trist att ingen har tid, men imorgon vet jag många som har tid för mig ..

Har iallafall inhandlat ett gott vitt te som jag druckit nu ikväll, det kommer från NK.. Sen har jag hunnit vara och prova foundations är alltid bra med lite nytt så i helgen ska jag testa något nytt märke som visst använda ofta på skådespelare osv, folk som syns i media så hoppas nu på att produkten passar även för mig..

Inhandlade min balväska idag, blev ingen rosa..Orkade inte kasta ut 500 kr för en liten rosa väska så jag hittade en helt underbar clutch på NK uppe på Coast..I love it..Har även förnyat min mascara det behövdes, använder ju Dior och den är verkligen att rekommendera har använta black out innan men nu valde jag inte den som är extra svart utan den som ger mer fylliga fransar och förhoppningsvis blir jag väl lika nöjd med den med: )

Planerar även min resa till sthlm..ska bara bestämma datum..

Nu ska jag gå och sova är supertrött:) Vilken händelserik dag jag haft, har ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0