Angel by my side

Lyssna på den här låten



Den här låten får mig verkligen att tänka på så himla mycket, jag har verkligen haft turen att fått lära känna vissa personer i mitt liv och även personer som inte finns i mitt liv längre som jag verkligen är tacksam för att jag lärt känna..


När man inser vissa saker i livet vad som egentligen betyder något, man upptäcker att man varit blind så som man sagt att man inte ska bli igen, lovade mig själv att inte sätta mig själv i den situationen igen men nu har jag gjort det och jag har gjort mitt val ..

Follow me

Allt har verkligen känts så himla bra på senaste sen bara rasade det lika snabbt på bara 1 sekund, det tar tid att bygga upp något men det tar 1 sekund att rasera det, nu vet jag varför det är som det är..

Trodde inte det skulle göra så ont bara, men nu vet jag och sätter mig inte där engång till..

Nu ska jag laga mat, vara med mig själv och bara glömma..Vi ses hoppas er dag varit toppen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0