Dont believe you..

Sitter och lyssnar på massa pink nu, ska snart upp och äta frukost sen blir det duschen och inåt stan såklart..tänkte strosa runt där en stund och sen skulle nog Linn göra en Emma och pierca sig..nicenice

Ikväll blir det Pink, kommer bli hur GRYMT som helst..Här har ni två favoriter



och den här är absolut en av det bästa hon gjort




Sådär ja, haha jag har tydligen pratat i sömnen inatt också.. När linn klev upp så fråga jag "har jag pratat i sömnen inatt" kände på mig att jag hade gjort det så Rasmus bara "jaa om du har"

Haha har tydligen sagt typ "Göteborg tält tält tält tält tält tält" något i den stilen har inget minne av vad den drömmen handlade om iaf:P

Haha jag i ett nötskal om man säger så, funderar på en tatuering men vi får se vad jag kommer hem med den här gången, den här känslan av att bara vara så är himla härlig, what ever happens it will be some damn good stuff;)

Nu ska jag kila och käka är DÖhungrig..

Ska ha en helt FANTASTISK kväll ..hoppas ni också får det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0