First day done:)

Första dagen på jobbet gjort är inte det härligt..dessutom gick det faktiskt riktigt bra idag för att vara min första dag så jag tänkte faktiskt försöka fortsätta i den här takten, mina tramp på planen börjar också bli mindre plus där med för mig dock har jag ont i min lilla tumme :( men men har varit med om värre, överlever alltid..

Är verkligen dötrött just nu, ska snart sova också..känns att det behövs för att vara någorlunda levande imorgon, ska ju upp typ 6, ingen vidare tid att kliva upp va:P men men, det behövs för att överleva här i staden..

Nu ska jag göra mig några goda mackor, lite yoghurt och mysa framför tvn, ha en bra kväll allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0