its like a battlefield


I realized something today, Im about to leave...

When you take chances in life you might break down once or twice or even ten thousend times..

Nu blir jag riktigt irriterad, hade skrivit en långt inlägg och allt bara försvann jävla dator..

Innan jag markerade och radera det förra inlägget så funderade jag en eller två gånger över det, har haft så himla tråkiga inlägg på senaste och förstår om det inte varit särskilt kul att klicka sig in på den här sidan heller, har varit inlägg som enbart jag förstår mig på eftersom jag gått och grubblat och grubblat men nu tog jag mig i kragen. Får ta och fixa det här så ni som vill hålla lite koll på mig får lite mer intressanta inlägg att läsa för det har ju faktiskt trotsallt hänt väldigt mycket på väldigt kort tid..På både gott och ont..

Ska även hem snart, tänkte ta och tvätta lite grann och så packa väskan inför träningen också..Tänkte ta mig till gymmet tidigare idag, när jag väl är nere i gymmet så blir det oftast att jag blir där 1½ till 2 timmar för att hinna med allt jag vill göra och dessutom göra korrekta övningar. Måste ta tag i det här nu med tanke på att jag känner lite i knät i vissa övningar också och det är inte alls något positivt. Jag har ju faktiskt rätt mycket tid iallafall de dagar jag inte jobbar, så idag får det bli en gym dag för mig och det ska faktiskt bli riktigt skönt.

Fick även jobb tors, fre och det känns jätte positivt med tanke på att jag verkligen behöver pengarna och om jag bara skulle få jobba sisådär minst 3 dagar i veckan då skulle jag klara mig, kanske till och med kunna lägga undan lite pengar inför mina planer till sommaren.. Det känns väldigt positivt faktiskt

Finns mycket jag vill göra, plugga, resa, handbollen och massa annat där emellan men vad jag tar först det har jag inte bestämt mig för eller ja handbollen är ju ett ganska självlklart kort men om man bortser från den då

vilket långt inlägg det här blev nu, får ta och återkomma för tänkte faktiskt ta mig till bussen nu så jag någongång kommer hem:) Hoppas ni har en bra dag

Its like a Battlefield between me and myself..




Kommentarer
Postat av: Anonym

träna.träna.träna..att du orkar..jag är en latmask just nu;)kram mamma

2009-11-04 @ 21:58:43
Postat av: Emma

Jättebra att du får pass! Men nu ska jag vara lite ego och hoppas att du inte får några nästa helg. ;)

2009-11-04 @ 22:47:54
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0