Hurtiga jag

Jag måste säga att jag är nog världens hurtigaste människa och har känt mig hur snäll som helst idag så nu har jag fixat massor här, jag är en sån person som gillar att fixa och så och ibland får jag värsta rycket, har hunnit med tvätt, städ, handlat, lämna in film, spelat match ja lite sånt under denna söndagen, känns som att man gjort något vettigt av dagen iaf och inte bara suttit som det brukar bli på söndagar..

Så imorgon vad är mina planer då? Jobb till att börja med, träning och sen bara ta det lugnt..Har massa att fixa hemma också, lite små saker som ska plockas och ställas i ordning men jag tar tag i det när jag känner att jag orkar och framförallt har tid till det..

Har ni haft en bra helg? Min har faktiskt varit riktigt bra om jag ska säga det själv..

Nu ska jag börja klä på mig, sen köra ut Emelies bil till Mölndal och sen ska hon köra tillbaka mig, den tösen:) Your too nice..

Återkommer ikväll eller imorgon, hade bra tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0