I believe

Har alldeles just städat toaletten, tro mig det behövdes så nu hoppas jag på en glad person när han kommer hem eller iaf lite tacksam, fast iofs så gjorde jag de la mer för att det var super smutsigt där inne, toalett och kök är ställen det måste vara rent på..

Fått värsta städhumöret nu och jag städade ju hemma igår och tvättade så jag tänkte why not help ?! Brukar aldrig vara en städperson men ibland får jag sådana där ryck och det är ju fullproppat med saker här nu under jossans och christoffers flytt hit så jag är väl helt enkelt en väldigt snäll person tror jag;)

Vad har jag planerat idag då? Hade faktiskt tänkt mig lite adventsmys, har ju köpt hem glögg och sånt så blir väl lite sånt fint tror jag idag, är ju härligt väder dessutom funderar starkt på en promenad, rensa lite tankar och så tror det behövs lite emellanåt faktiskt..

Vad har ni för planer på en söndag? Söndagar är ju sådana där mysdagar, fast dagen får gärna gå segt för imorgon är det jobb igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0