I can take it

Still harder, getting up, getting dressed..living with this regret

Idag är det min dag att få lite service, alltid annars jag som är super snäll:) Så idag tänkte jag att andra kunde vara super snäll mot mig, ovanligt nog är jag på riktigt bra humör och då menar jag riktigt bra faktiskt..Taggad som tusan och det känns super verkligen .. SuperB

Vad har jag gjort idag då ? Jag har varit hos läkaren och vet ni jag har fått urinvägsinfektion igen och det är inte bra för nu har jag ont igen och toaletten lockar inte det minsta, fått antibiotika också, stackars mig och ändå är jag på så bra humör ? Hur kommer detta sig?

Inte någon skulle kunna förstöra denna dag just nu, härligt va:) Har fått mig en massa skratt och massa saker och det är ju positivt :)

Nu ska jag kolla lite film, sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0